dinsdag 6 september 2011

您好 Nín hǎo (hallo)

Na 4 weken in Ieper gewerkt te hebben, mag ik vanaf morgen opnieuw de wijde wereld in.
Dit keer ga ik voor een kleine 3 weken naar China. Opnieuw staat een rondreis met een bezoek aan een drietal klanten gepland. De eerste 2 dagen van de trip zijn voorbehouden voor de reis naar de eerste klant in Tianjin. Ik vlieg van Brussel over Moskou naar Shanghai. Daar moet ik van luchthaven wisselen om door te vliegen naar Tianjin. Alles samen een kleine 24u reizen met bijkomend 6u tijdsverschil.
Als de tijd het toelaat, zal ik ook een bezoekje brengen aan de Chinese afdeling van Picanol in Suzhou. Daar wacht mij een terugzien met collega en ex-Yepper Kris, die vandaag vertrokken is om voor onbepaalde tijd in China te gaan werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten