vrijdag 25 maart 2011

Back to school

Op maandag begon mijn eerste werkdag in België na mijn terugkeer. Een bezoek aan mijn bureau in Ieper stond echter nog niet op de planning. Ik werd gevraagd om mee te gaan naar de industriedag in de KHBO te Oostende. De school waar ik de voorbije 4 jaar van mijn leven doorgebracht heb. De bedoeling was heel simpel: studenten rekruteren. Samen met de PR-verantwoordelijke Frederic bemande ik een kleine maar vrij succesvolle stand. Een geschatte 40 à 50 studenten bleken interesse in ons jobaanbod te hebben. Mijn taak was vooral het bekendmaken en promoten van het YEP (Young Engineers Program) waar ik nu zelf deel van uitmaak. Iets wat redelijk goeie respons opleverde. Een aantal studenten komen vandaag zelfs al op bedrijfsbezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten